Vilkår for Fannaråkhytta

Ved ankomst etter kl. 19 må du melde ifra til hytta på telefon 481 52 244 for å beholde plassen din. Den som er medlem i DNT i bestillingsøyeblikket velger medlemspris. Det er ikke mulig å endre til medlemspris og få refusjon etter at en bestilling er fullført og betalt. Bestiller er ansvarlig for å velge riktige priser til seg selv og sitt reisefølge. Husk å ta med lakenpose og putetrekk til overnatting. Det er og mulig å kjøpe engangslakenpose hos oss. Det er ikke tillatt med bruk av soveposer på grunn av hygieniske årsaker. Lakenpose eller sengetøy kan benyttes. Vilkår bestilling betjente hytter DNT Oslo og Omegn Ved avbestilling inntil 8 dager før ankomst refunderes det innbetalte beløpet, minus administrasjonsgebyr på 300,-. (Eksempel: Opphold fredag må senest avbestilles torsdag uka før innen kl. 23:59) Avbestillinger gjort 0-7 dager før ankomst belastes i sin helhet. Avbestillinger 0-7 dager sendes/meddeles til hytte så snart som mulig. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Personvern: DNT Oslo og Omegn lagrer de personlige opplysningene du oppgir når du bestiller overnatting på våre hytter. De opplysningene vi lagrer er Fullt navn Adresse Epostadresse Telefonnummer Bedrift (Hvis relevant) Vi lagrer kun opplysninger om deg som gjennomfører bestillingen. Skulle du bestille for andre i ditt følge, lagrer vi ikke informasjon om de. Vi lagrer også informasjon om hvilken hytte/seng du har bestilt, tidspunkt for ditt besøk, totalt antall personer, og hvilken priskategori de ulike personene i følget er registrert med. Hva brukes opplysningene til? Hensikten med at vi lagrer denne informasjonen er tredelt: For at vi skal kunne ha dialog med deg i forbindelse med den bestillingen du har gjort For at du skal kunne logge deg på å avbestille oppholdet uten å måtte ta kontakt med oss For at du slipper å oppgi opplysninger på nytt ved kommende bestillinger. Neste gang trenger du kun å oppgi ditt telefonnummer eller epostadresse, så kan du logge på og finne dine resterende opplysninger ferdigutfylt. Du vil også ha oversikt over dine bestillinger. Se eller slette dine data Du kan når som helst logge deg på vår bookingløsning for å se hvilke data vi har lagret om deg. Disse dataene kan du også laste ned. Du kan også velge å slette all data vi har lagret om deg. Ved å godkjenne disse vilkårene bekrefter du å ha lest og godkjent denne informasjonen.