Vilkår for Flokehyttene

Før overnatting: - Flokehyttene er låst med spesialnøkkel. Hvordan du får koden til nøkkelboksen, får du på e-post etter bestilling. Kontakt Haugesund Turistforening hvis du ikke mottar e-post. - Det er ikke tillatt med sovepose. Bruk lakenpose eller sengtøy til å ta over de oppredde sengene. Vilkår for bruk av Haugesund Turistforenings selv- og ubetjente hytter: Det er obligatorisk for alle gjester å bestille opphold på Flokehyttene på forhånd. Privatpersoner bestiller og forhåndsbetaler hytteoppholdet i sin helhet. Den som er medlem i DNT i bestillingsøyeblikket velger medlemspris, og skriver inn medlemsnummer i Notat-feltet. Avbestilling: · Avbestilling inntil 5 dager før ankomstdag gir rett til full refusjon. Avbestilling gjøres gjennom bestillingsløsningen på nett: logg deg inn der du bestilte overnattingen. (Eks: Opphold fredag må senest avbestilles søndag kl. 23:59) · Avbestilling som gjøres 0-4 dager før ankomst belastes i sin helhet. · Ved endring av dato for oppholdet, kontakt oss på epost haugesund@dnt.no minst 5 virkedager før opprinnelig ankomstdato. All relevant informasjon om hytta finnes på UT.no. ----------------------------------------------------- Personvern: Vi lagrer disse personlige opplysningene når du bestiller overnatting: Fullt navn, Adresse, Epostadresse, Telefonnummer, Bedrift (Hvis relevant). Vi lagrer opplysninger om deg og de evt. bestiller i henhold til gjeldende gdpr-regelverk. Vi lagrer også informasjon om hvilken hytte/seng du har bestilt, tidspunkt for ditt besøk, totalt antall personer, og hvilken priskategori de ulike personene i følget er registrert med. Hensikten med at vi lagrer denne informasjonen er firedelt: For at vi skal kunne ha dialog med deg i forbindelse med den bestillingen du har gjort. For at du skal kunne logge deg på for å avbestille oppholdet selv. For at du slipper å oppgi opplysninger på nytt ved senere bestillinger. Neste gang oppgir du telefonnummer eller epostadresse, logger inn og resterende opplysninger er ferdigutfylt. Ved leteaksjoner/nød kan vi bistå letemannskaper om hvem som er eller har vært på ulike hytter uten å måtte oppsøke hytta og hytteprotokoll, noe som raskt kan gi verdifulle opplysninger om savnede personer. Du kan når som helst logge deg på vårt bestillingssystem for å se hvilke data vi har lagret om deg. Disse dataene kan du også laste ned. Du kan også velge å slette all data vi har lagret om deg. Ved å godkjenne disse vilkårene bekrefter du å ha lest denne informasjonen. God Tur!