Vilkår for Sildevika

Vilkår for bruk av DNT Telemarks selv- og ubetjente hytter Den som er medlem i DNT i bestillingsøyeblikket velger medlemspris. Medlemsbevis må medbringes, og fremvises ved ev. kontroll. Avbestilling: • Avbestilling frem til 5 døgn før oppmøtedag gir rett til full refusjon. • Avbestilling som gjøres senere enn 5 døgn før oppmøtedag gir ingen rett til refusjon. Avbestilling er selvbetjent. Dette gjøres ved å logge inn i bestillingsløsningen der du bestilte hytta. Logg inn, finn og klikk på ordren som skal avbestilles, og trykk avbestill. Dersom det er færre enn fem døgn før ankomsdato vil du ikke lenger ha mulighet til å avbestille selv. All relevant informasjon om hytta finnes på UT.no, også hvordan hytta er låst. Du må rydde og vaske deg ut av hytta innen kl 1200 avreisedag. Når man ankommer hytta må alle skrive seg inn i besøksprotokollen, også de som har bestilt på forhånd. ----------------------------------------------------- Personvern: Vi lagrer disse personlige opplysningene når du bestiller overnatting: Fullt navn, Adresse, Epostadresse, Telefonnummer, Bedrift (Hvis relevant). Vi lagrer opplysninger om deg og de evt. bestiller i henhold til gjeldende GDPR-regelverk. Vi lagrer også informasjon om hvilken hytte/seng du har bestilt, tidspunkt for ditt besøk, totalt antall personer, og hvilken priskategori de ulike personene i følget er registrert med. Hensikten med at vi lagrer denne informasjonen er firedelt: For at vi skal kunne ha dialog med deg i forbindelse med den bestillingen du har gjort. For at du skal kunne logge deg på for å avbestille oppholdet selv. For at du slipper å oppgi opplysninger på nytt ved senere bestillinger. Neste gang oppgir du telefonnummer eller epostadresse, logger inn og resterende opplysninger er ferdigutfylt. Ved leteaksjoner/nød kan vi bistå letemannskaper om hvem som er eller har vært på ulike hytter uten å måtte oppsøke hytta og hytteprotokoll, noe som raskt kan gi verdifulle opplysninger om savnede personer. Du kan når som helst logge deg på vårt bestillingssystem for å se hvilke data vi har lagret om deg. Disse dataene kan du også laste ned. Du kan også velge å slette all data vi har lagret om deg. Ved å godkjenne disse vilkårene bekrefter du å ha lest denne informasjonen. DNT Telemark ønsker deg en god tur!