Vilkår for Mogen Turisthytte

Fri avbestilling for alle bestillinger inntil 8 dager før ankomst uten kostnad. Avbestillinger gjort 0-8 dager før ankomst belastes i sin helhet. Avbestilling skal gjøres via booking sida og tilbakebetaling er da automatisk. - Det er ikke anledning til å kjøre til Mogen. Alle gjester må komme seg opp til hytta på egen hånd. Du finner informasjon om adkomst på nettsidene våre. - For å få medlemsprisene må du vise gyldig medlemsbevis ved innsjekk. - Det er overnatting i uoppredde senger, så sengetøy eller lakenpose må medbringes eller leies. - Middag serveres til faste tidspunkt kl18.00 . For å unngå at alle andre gjester må vente, setter vi pris på at du kommer tidsnok. Kommer du for sent til middag, refunderes ikke dette.