Vilkår for Kobberhaughytta

Avbestillingsregler: Ved avbestilling 5 dager eller mer før ankomst belastes et gebyr på kr 300,-. Resterende beløp refunderes. (Eksempel: Opphold fredag må senest avbestilles søndag kl. 23:59.) Avbestillinger gjort 0-4 dager før ankomst belastes i sin helhet. - Det er ikke anledning til å kjøre til Kobberhaughytta. Alle gjester må komme seg opp til hytta på egen hånd. Du finner informasjon om adkomst på nettsidene våre. Vi har ikke mulighet til å gjøre unntak. - For å få medlemsprisene må du vise gyldig medlemsbevis ved innsjekk. - Det er overnatting i uoppredde senger, så sengetøy eller lakenpose må medbringes eller leies. - Middag serveres til ett fast tidspunkt med en bordsetting. For å unngå at alle andre gjester må vente, setter vi pris på at du kommer tidsnok. Kommer du for sent til middag, refunderes ikke dette.