Vilkår for Store Torungen

Vilkår for bruk av kystledhytta ved Store Torungen fyr. Det er obligatorisk for alle gjester å bestille på forhånd. Ved ledig kapasitet kan bestillinger gjøres samme dag som ankomst. Privatpersoner bestiller og forhåndsbetaler hytteoppholdet i sin helhet. Den/de som er medlemmer i DNT eller Torungens Venner ved bestillingstidspunktet kan velge medlemspris. Man kan bestille hele hytta m/båthuset (26 sengeplasser/10 enheter), rom eller enkeltsenger Maks antall bestillingsdøgn etter hverandre er 7 døgn. Leietiden er fra kl. 16.00 ankomstdagen til kl. 14.00 avreisedagen. Det er kun tillatt å ta med hund i soverommet «Grågås», ikke i fellesrommene i Fyrvokterboligen. Hytta er ubetjent. Man må selv sørge for rydding og utvask. Annen relevant informasjon om hytta finnes på UT.no. Avbestilling: · Avbestilling frem til 5 døgn før oppmøtedag gir rett til full refusjon. (Eksempel: Et opphold fredag-søndag må da avbestilles senest kl. 23:59 på søndag.) · Avbestilling som gjøres senere enn 5 døgn før oppmøtedag gir ingen rett til refusjon. Avbestilling gjøres gjennom bestillingsløsningen på nett. Personvern: Vi lagrer de personlige opplysningene du oppgir når du bestiller overnatting på våre hytter. De opplysningene vi lagrer er: • Fullt navn • Adresse • Epostadresse • Telefonnummer • Bedrift (Hvis relevant) Vi lagrer kun opplysninger om deg som gjennomfører bestillingen. Skulle du bestille for andre i ditt følge, lagrer vi ikke informasjon om dem. Vi lagrer også informasjon om hvilken hytte/rom/seng du har bestilt, tidspunkt for ditt besøk, totalt antall personer, og hvilken priskategori de ulike personene i følget er registrert med. Hva brukes opplysningene til? Hensikten med at vi lagrer denne informasjonen er tredelt: - For at vi skal kunne ha dialog med deg i forbindelse med den bestillingen du har gjort - For at du skal kunne logge deg på å avbestille oppholdet uten å måtte ta kontakt med oss - For at du slipper å oppgi opplysninger på nytt ved kommende bestillinger. Neste gang trenger du kun å oppgi ditt telefonnummer eller epostadresse, så kan du logge på og finne dine resterende opplysninger ferdigutfylt. Du vil også ha oversikt over dine bestillinger. Du kan når som helst logge deg på vår bookingløsning for å se hvilke data vi har lagret om deg. Disse dataene kan du også laste ned. Du kan også velge å slette alle data vi har lagret om deg. Aust-Agder Turistforening ønsker deg et riktig fint opphold!