Vilkår for Fønhuskoia

Vilkår for bestilling av DNT Ringerikes koier. Vi gjør oppmerksom på at koiene er låst med DNTs standardnøkkel. Nøkkelen er kun for medlemmer, én i reisefølge må derfor være medlem. Når man ankommer koia er det viktig at alle skriver seg inn i besøksprotokollen. Alle gjester må ta med ren lakenpose eller rent sengetøy. Vi tillater ikke lenger sovepose på våre koier. Alle må ha med eget rent putevar! Koia leies fra 1400 ankomstdagen til 1400 avreisedagen. Avbestillingsregler: Avbestilling som gjøres inntil 5 døgn før opprinnelig bestilt ankomstdato, gir rett til full refusjon. Avbestilling som gjøres senere enn 5 døgn før opprinnelig bestilt ankomstdato, gir ingen rett til refusjon. Betalt opphold som ikke kan avbestilles kan endres til en av DNT Ringerikes andre koier, som har ledig kapasitet på samme datoer eller 5 dager før eller etter opprinnelige bestilte datoer. Endringer og avbestilling kan gjøres på "Min side" inntil 5 døgn før opprinnelige bestilte datoer eller via e-post til ellen.naesje@dnt.no. ​​​​​​​Husk at du må gjøre krav på senga du har bestilt innen kl 1900 den dagen bestillingen gjelder. Etter kl 1900 blir alle senger tilgjengelige for gjester som ikke har bestilt. Ved ankomst etter kl 1900 benyttes øvrige ledige senger eller madrass på gulv om senga du har bestilt er opptatt. Du må ha med kvittering som viser hvilken hytte, døgn, og seng du har bestilt. All relevant informasjon om koia finnes på UT.no. Riktig god tur! DNT Ringerike ønsker deg en god tur!