Vilkår for Toveseter

Vilkår for bruk av DNTs selv- og ubetjente hytter Privatpersoner bestiller og forhåndsbetaler hytteoppholdet i sin helhet. Man bestiller én seng per person og medlemmer skriver inn medlemsnummeret sitt. Den som forhåndsbestiller har fortrinnsrett til sengeplassene på hytta. Ingen kan likevel bortvises. Den som er medlem i DNT i bestillingsøyeblikket velger medlemspris. Vi gjør oppmerksom på at de fleste hyttene er låst med DNTs standardnøkkel. Nøkkelen er kun for medlemmer, én i reisefølge må derfor være medlem. Når man ankommer hytta er det viktig at alle skriver seg inn i besøksprotokollen, også de som har bestilt på forhånd. Ved forhåndsbestilling er oppmøtefrist klokka 19.00. Om sengene som er holdt av til forhåndsbestilling ikke er benyttet innen dette tidspunkt, står alle besøkende fritt til å benytte ledige senger i hytta. Den som har forhåndsbestilt og ankommer etter dette tidspunkt, benytter ledige senger som finnes i hytta. Skoleklasser og lignende grupper som ønsker å bestille bes om å sjekke tilgjengelighet på nett, for så å kontakte foreningen som eier hytta.   Avbestilling: • Avbestilling frem til 5 dager før oppmøtedag gir rett til full refusjon.   • Avbestilling som gjøres senere enn 5 dager før oppmøtedag gir ingen rett til refusjon. Betalt opphold gir rett til å bruke en annen hytte enn opprinnelig booket hytte 5 dager før og etter booket dato. Slike endringer gjøres på e-post til booking@dntdrammen.no minst 2 dager før opprinnelige ankomstdato Retten til seng eller madrass i et slikt tilfellet, vil gjelde for frie senger etter oppmøtefristen klokka 19.00. Ønsker du å avbestille; legg ved ordrebekreftelsen og send mail til booking@dntdrammen.no. Om endringen fører til refusjon; legg ved ditt kontonummer for tilbakebetaling. All relevant informasjon om hytta finnes på UT.no, også hvordan hytta er låst. Ved å godkjenne disse vilkårene bekrefter du å ha lest denne informasjonen. Personvern Vi lagrer de personlige opplysningene du oppgir når du bestiller overnatting på våre hytter. De opplysningene vi lagrer er Fullt navn Adresse Epostadresse Telefonnummer Bedrift (Hvis relevant) Vi lagrer kun opplysninger om deg som gjennomfører bestillingen. Skulle du bestille for andre i ditt følge, lagrer vi ikke informasjon om de. Vi lagrer også informasjon om hvilken hytte/seng du har bestilt, tidspunkt for ditt besøk, totalt antall personer, og hvilken priskategori de ulike personene i følget er registrert med. Hva brukes opplysningene til? Hensikten med at vi lagrer denne informasjonen er tredelt: For at vi skal kunne ha dialog med deg i forbindelse med den bestillingen du har gjort For at du skal kunne logge deg på å avbestille oppholdet uten å måtte ta kontakt med oss For at du slipper å oppgi opplysninger på nytt ved kommende bestillinger. Neste gang trenger du kun å oppgi ditt telefonnummer eller epostadresse, så kan du logge på og finne dine resterende opplysninger ferdigutfylt. Du vil også ha oversikt over dine bestillinger. Se eller slette dine data Du kan når som helst logge deg på vår bookingløsning for å se hvilke data vi har lagret om deg. Disse dataene kan du også laste ned. Du kan også velge å slette all data vi har lagret om deg. Ved å godkjenne disse vilkårene bekrefter du å ha lest denne informasjonen. DNT Drammen og Omegn ønsker deg en god tur!