Vilkår for Venjesdalsbu

Vilkår bestilling selvbetjente- og ubetjente hytter DNT Fri avbestilling for alle bestillinger inntil 5 dager før ankomst uten kostnad. (Eksempel: Opphold fredag må senest avbestilles søndag kl. 23:59) Avbestillinger gjort 0-4 dager før ankomst belastes i sin helhet. Du avbestiller selv ved å logge deg inn på «Min side» her: https://my-page.visbook.com/8755/login?lang=no For hytter med sengebooking: For å gjøre krav på senga du har bestilt må du møte opp innen kl 1900 den dagen bestillingen gjelder. Etter kl 1900 blir alle senger tilgjengelige for gjester som ikke har bestilt. Ved ankomst etter kl 1900 benyttes øvrige ledige senger eller madrass på gulv om senga du har bestilt er opptatt. Du må ha med kvittering som viser hvilken hytte, døgn, og seng du har bestilt. Gjelder IKKE på hytter hvor det er bestilling av hel hytte. Du må rydde og vaske deg ut av rom og eventuelt hytte innen kl 1400 avreisedag. Sengebestilling på en hytte kan flyttes til en annen dato og/eller en annen av DNTs selv- og ubetjente hytter i samme område innenfor et tidsrom på 5 dager før og etter opprinnelig ankomstdato. Merk at du da ikke har bestilt seng og må enten benytte en ledig seng (etter kl. 19) eller en annen ledig madrass. Gjelder IKKE på hytter hvor det er bestilling av hel hytte. Hyttene kan være åpne eller låst med DNT-nøkkel eller spesialnøkkel. Mer informasjon om åpen/låst hytte og nøkkel er opplyst på ut.no, eller i bestillingsbekreftelsen. Når man ankommer hytta må alle skrive seg inn i besøksprotokollen også de som har bestilt på forhånd. Personvern: Vi lagrer disse personlige opplysningene når du bestiller overnatting: Fullt navn, Adresse, Epostadresse, Telefonnummer, Bedrift (Hvis relevant). Vi lagrer opplysninger om deg og de evt. bestiller i henhold til gjeldende gdpr-regelverk. Vi lagrer også informasjon om hvilken hytte/seng du har bestilt, tidspunkt for ditt besøk, totalt antall personer, og hvilken priskategori de ulike personene i følget er registrert med. Hensikten med at vi lagrer denne informasjonen er firedelt: For at vi skal kunne ha dialog med deg i forbindelse med den bestillingen du har gjort. For at du skal kunne logge deg på for å avbestille oppholdet selv. For at du slipper å oppgi opplysninger på nytt ved senere bestillinger. Neste gang oppgir du telefonnummer eller epostadresse, logger inn og resterende opplysninger er ferdigutfylt. Ved leteaksjoner/nød kan vi bistå letemannskaper om hvem som er eller har vært på ulike hytter uten å måtte oppsøke hytta og hytteprotokoll, noe som raskt kan gi verdifulle opplysninger om savnede personer. Du kan når som helst logge deg på vårt bestillingssystem for å se hvilke data vi har lagret om deg. Disse dataene kan du også laste ned. Du kan også velge å slette all data vi har lagret om deg.