Vilkår for Gaustatoppen Turisthytte

Prisen inkluderer varm Gaustatoppensuppe til middag og dessert, overnatting og frokost. OVERNATTING OG MAT: Høysesong (i skoleferie) juli og august overnatting fra mandag - søndag Mellomsesong (utenom skoleferie) overnatting fredag - søndag Ved grupper over 10 personer i mellomsesong Må forhåndsbestilles. Overnatting vinter minimum grupper på 10 personer, tillegg for våken brannvakt 400,- pr.person. Må forhåndsbestilles. Hund må sove i nødrom/gang, det finnes ikke hunderom eller hundebur på hytta. Det må brukes medbrakt lakenpose eller sengetøy, man kan kjøpe engangssengetøy/lakenpose på turisthytta. Matvareallergier må avklares på forhånd. Senest 5 dager før ankommst. Innsjekk fra kl 17:00 Det er mulig å bestille hytta til bedriftssamlinger, selskap og lignende. Ved grupper som overnatter kan hovedrett oppgraderes til stroganoffgryte med potetmos og grønnsaker mot et tillegg på kr 280,- Duker og oppdekking festbord kr.70,- pr kuvert Kaffe oppdekking inkl. kaffe kr.100,- pr pers (medbrakte kaker) Værforbehold! AVBESTILLINGSBETINGELSER: Fri avbestilling for alle bestillinger intil 5 dager før ankomst ier uten kostnad. Avbestilling fra 0-4 dager før ankomst belastes kunden i sin helhet. Avbestilling kan kun gjøres via booking siden, og tilbakebetaling vil da skje automatisk til kunden. For å få medlemspriser må gyldig medlemskort vises ved insjekk. Overnatting i uoppredde senger, så engangs sengetøy eller lakenpose må medbringes av kunde eller kjøpes på turisthytta, fra kr 150,- Ved dårlig vær anbefaler vi at besøkende vurderer å ta Gaustabanen opp til toppen. Kostnad for dette er kundens ansvar. All ferdsel på Gaustatoppen er på eget ansvar. YTTERLIG INFORMASJON: Gaustatoppen turisthytte er betjent turisthytte. Hytta har skjenkebevilgning både inne og utenfor hytta. Dette innebærer at du som gjest/besøkende ikke kan nyte medbrakt alkohol på turisthyttas område. Gaustatoppen turisthytte har servering av mat og drikke alle dager. Det er derfor ikke anledning til å spise medbrakt mat og drikke inne på turisthytta. Egne kokeapparater eller griller kan heller ikke brukes utendørs på turisthyttas område. Hund ikke tillatt inne på turisthytta. Gaustabanen frakter opp/ned folk i sesongen eller utenfor sesong. Ta kontakt med Gaustabanen ved bestillinger for grupper utenfor ordinær åpningstid.